träning all day all night



hejsannnn svejsannn lillebror
, hur är läget med er ?
mitt läge är iallafall bra , idag vaknade ida , rebecka och jag upp vid nio i samma säg , hiho busigt vi somnade
fyra efter en untzzzuntzz natt/kväll filmen var iallafall klockren , dö bra rekomenderara jag stort vi såg ju new year´s eve. iallafall så vaknade vi ju vid nio , eftersom ida och jag hade träning halv elva eller träning och träning vi körde matcher imot damlaget i två timmar , det var helt okej men det är roligare och köra med brudarna helt klart , men jag tyckte vi var riktigt duktiga iallafall , vi tränade som sagt inför sm nästa helg , untzzzuntzzz .
efter
träningen drog jag hem och sen till badhuset med ida , rebecka och evelina , vi gymmade eller sprang på springbandet och sen badade vi lite , sköt var det iallafall !
nu sitter jag med datan i knät och kollar på Wallander-skytten sätt den förut men den är helt okej pluggade även lite förut , men ska lägga mig ganska snart eftersom jag är sjukt trött och det är skola imorgon , pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0