if it´s mean to be it be


kärlek ♥

sitter i min säg med plugg vid min sida
, borde igentligen plugga så ska göra det nu !
har igentligen träning nu , men mår inte alls bra. har ont i kropp , hals och huvud inte bra !!!
men ska försöka bli bättre tills imorgon så jag kan träna imorgon , idag har jag iallafall varit i skolan det var väl sådär men ja det funkade , efter det drog jag ner på stan och käkade på stan , köpte ricinolja och sen drog jag hem till viktor med ida och träffade han och agge men detta typ bara i 40 minuter eftersom alla skulle iväg på träning sen , alla utom jag ... hiho , men pappa tyckte inte jag skulle träna eftersom jag såg ut som en blek fis och det var fys träning i två timmar så det hade blivit lite sådär och jag vill vara frisk till sm den 4 februari ..
men ha en underbar kväll , puss


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jodå det är bara bra! Allt bra med dig? :)

2012-01-24 @ 20:37:35
URL: http://jenniferjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0