GO FOR IT



hhej läsare , välkommna till min och julias blogg !
om ni har läst julias inlägg längre ner så kanske ni har förstått att vi är tvillingar :D
men allafall nu ska jag berätta lite om mig .
jag heter ida är 14 år snart 15 , jag är igentligen blond men just nu är jag brunhårig !
jag har fyra bästa vänner , felicia , nicoline , rebecka och julia .. har även en beeeeztman hahahah nä men jag är väldigt bra vän med en kille som jag berättar mycket för.
på fritiden spelar jag fotboll i eneby bk , träffar vänner och har det allmänt bra.
ja , men nu fick ni veta lite .. fråga gärna om ni undrar något annat !
puss
 ps. om ni vill veta mer om mig kolla min egna blogg här --> IDAAAAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0