Dag 2 - Min drömkille.

 

min drömkille.
hiho , fick en sådan fråga ..
men iallafall , en dröm kille för mig är en person som jag har gillat i över ett år nu , hiho gulligt som ni kanske nu fattar har väldigt svårt att släppa vissa personer och han är en av dom .
okej , min dröm kille ska vara blond/brunett och ha blå ögon. annars spelar utseendet inte så stor roll men eftersom jag tränar minst tre gånger i veckan så tycker jag att han och borde ha något , han ska vara sig själv inte spela någon annan . han ska våga säga vad han tycker och stå för det, våga va den han är mot mig även med sina kompisar , han ska få mig att skratta även om jag bara skulle vilja gräva ner mig i ett hål och aldrig komma tillbaka , han ska kunna prata med mig han ska vara min bästa kompis samtidigt som min pojkvän.. ♥

Kommentarer
Postat av: feliciaa

veckansblogg är nu avlutad , kika in och kolla om de blev du ! :)

2012-01-28 @ 15:16:13
URL: http://feeelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0