plugg plugg men vadå ännu mer plugg ?


i miss the sun ..

vaknade kvart i nio idag , så gick upp och satte på sex and the city då låg och halv sov samtidigt som jag såg denna film , skönt som attans var det iallafall. sen gick jag upp och tog mig ett glas yogurt samtidigt som jag satt och glodde lite på tv , efterdet så satte jag på datorn och satte mig för att skriva klart engelska är fortfarande inte klar men det är aptråkigt så , orkar inte mer så jag tänkte blogga lite sålänge. men ska iallafall plugga hela dagen samt bara ta det lungt är dö trött i kroppen från igår , dö skön känsla men aja man känner ju sig lite sådär.
dagens blogg avslutas lite senare i kväll , SÅ ANMÄL ER ALLA HAR LIKA STOR CHANS OM MAN GÖR DET MAN SKA GÖRA !!!
stora kramar
hoppas ni får en underbar och skön söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0