I still ask my self why i still love you after all you´re done to me i would not even talk to you


bilden är tagen förra året .. saknar mitt blonda hår ...

skolan var het okej , har frysit hela dagen men annars helt okej , hade no prov som gick superduperbra , nöjd över denna vecka har tagit mig igenom två prov och nu nästa vecka kör vi på två till och ett par hundra inlämnings uppgifter samt en redovisning , nej men jag bara älskar skolan för mycket .
iallafall är inte lika arg idag , har löst det mesta , nu är det bara en sak som irriterar mig men aja det fixar jag snart , MOAHAH iallafall har ont i huvudet så efter maten som är klar alldeles straxt ska jag lägga mig och kolla på film , dear john tror jag det blir , loveit
imorgon är det sm , TAGGGAAA !! är faktist lite nervös men det går säkert jätte bra , så kvart i åtta så åker vi imot katrinaholm för en dag med fotboll , JIPPPUUU
pusssi


Kommentarer
Postat av: feliciaa

lycka till imorgon babes ! <3

2012-02-03 @ 19:15:54
URL: http://feeelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0