..



så besviken så det går inte att beskriva med ord , trodde på mer en allt att du var en bättre person du skulle inte ha det du har , skulleså jätte gärna villja att hon insåg vilket misstag hon gör ..


ska sova nu skiter i allt , tydligen är det bara jag som fattar vad han igentligen håller på med säger bara lyckatill grabben .. ska läsa igenom optiken och akustiken en gång till och sen kan jag det mesta , håller tummarna för morgondagen , imorgon ska jag göra det jag borde gjort för länge sedan ..
sov gott sweeetisar , hoppas ni får en finare natt en jag utan massa tänkade på massa onödigt skit .
puss

Kommentarer
Postat av: Emma Olsson

Har precis startat en ny omgång på 'gissa kändisarna'. Om du gissar rätt på båda så blir du länkad på min blogg inför flera hundra läsare. :D

2012-02-03 @ 15:07:24
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0