Dag 4 - Min kärlek.


viktor och jag i sjuan , hahah kolla blicken ...

my love suckk
... hahah nej men kärlek är inte min grej ännu tyvärr , enligt många har jag väldigt höga krav på boyys och detta gör det svårt för mig att hitta någon som verkligen min kärlek men wtf , den kommer någon dag !! jag har iallafall varit riktigt kär en gång och kanske fortfarnade är ^^ hiho nej jag måste lära mig att gå vidare men detta var i en fin pojke vid namnet viktor , vi var aldrig tillsammans men jag har aldrig gillat och känt så mycket för någon annan en han , hela sjuan var det faktist så att jag gillade honom och jag gjorde det mer och mer för varje dag som gick och nu fick ni veta att jag har problem med att gå vidare. jag vet att jag måste släppat men alltså han är en sån fantastisk kille och vän så jag tycker alla borde känna någon som honom , men iallafall , just nu tycker jag iallafall att kärlek suger så det ska jag ta tag i när jag känner mig redooo , byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0